TOIMITUSEHDOT

Yleistä

Verkkokaupan tuotteita myy Lil Jo & Vilja, y-tunnus 2878056-3. Toimitamme tuotteita täysi-ikäisille henkilöille kaikkialle Suomeen. Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.
Pidätämme oikeuden toimitusehtojen muuttamiseen sekä oikeuden virheelliseen varastosaldoon. Asiakkaan on tutustuttava voimassa oleviin toimitusehtoihin ennen tilausta. Asiakas vastaa aina itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta.

Tilaaminen

Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilatakseen verkkokaupasta.
Tilaukset vahvistetaan sähköpostitse tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaukseen lisätään automaattisesti toimituskulut.

Maksutavat

Maksun saajana näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi verkkokaupalle. Verkkokaupassa voit maksaa kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeilla: Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, POP-pankki, Danske Bank, Handelsbanken, S-pankki, Ålandsbanken ja LähiTapiola pankki. Tulevaisuudessa voit maksaa myös luottokortilla, jolloin verkkokaupassa käy Visa-, Visa Debit -, Visa Electron -, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit. Voit käyttää myös Kännykkämaksamista. Kännykkämaksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon. Mukana on myös Collector sekä Mash lasku ja osamaksu maksutavat.

Toimitustavat ja -kulut

Postitamme tilauksia kolme kertaa viikossa, maanantaina, keskiviikkona ja perjantaina. Toimitamme tuotteemme postipakettina käyttäen Postin palveluita. Saat toimitusvahvistuksessa seurantatunnuksen, jonka avulla voit seurata paketin kulkua. Postitus- ja pakkauskulut sisältyvät toimituskuluihin. Pidätämme oikeuden edullisimman postitustavan valintaan ilmaisen postituksen kampanjoissa.

Voit valita seuraavista Postin toimitustavoista sopivimman:

Nouto omasta Postista
Toimituskulut 5,90€
Nouto lähimmästä Postin toimituspisteestä. Saat Postilta saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai paperisella ilmoituksella, kun paketti on saapunut toimituspisteeseen. Saadaksesi toimituksesta tekstiviestin, oikean puhelinnumeron syöttäminen tilauksen yhteydessä on tärkeää.

Postin pakettiautomaatti
Toimituskulut 5,90€
Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista Suomessa. Saat Postilta lokerokoodin sisältävän saapumisilmoituksen tekstiviestillä. Saadaksesi toimituksesta tekstiviestin, oikean puhelinnumeron syöttäminen tilauksen yhteydessä on tärkeää. Huomioithan, että Posti säilyttää paketteja pakettiautomaatissa 7 vrk.

Postin kotiinkuljetus
Toimituskulut 9,90€
Paketti toimitetaan kotiovellesi sovittuna aikana. Postin yhteydenottoa varten oikean puhelinnumeron syöttäminen tilauksen yhteydessä on tärkeää.

Toimitusaika

Tilaukset toimitetaan yleensä1-7 arkipäivää tilauksesta. Kun tuote on pakattu ja luovutetaan kuljetettavaksi, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Jos jokin tuote on loppunut, otamme sinuun viipymättä yhteyttä. Ruuhka-aikana tilausten käsittelyaika saattaa pidentyä. Huomioithan, että Posti säilyttää kaikkia saapuneita tilauksia ainoastaan 7 päivää. Jos tilaus palautuu meille noutamattomana, voimme lähettää sen uudelleen, mutta veloitamme tilauksesta postikulut uudelleen.

Vaihto ja palautus

Mikäli et ole tyytyväinen tilaukseesi, on sinulla oikeus peruuttaa verkkokaupassa tekemäsi kauppa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusoikeus koskee vain pesemättömiä, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia tuotteita, joissa on tuotelaput paikoillaan. Peruutusoikeus ei koske kankaita.
Huomioithan, että asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista.
Vaihto-oikeus koskee tuotteen vaihtamista toiseen kokoon. Voit vaihtaa tuotteen kuluitta saman tuotteen toiseen kokoon yhden kerran.

General

The products of the online store are sold by Lil Jo & Vilja, business ID 2878056-3. Only persons of legal age, 18 or older, with an address in Finland can place an order. The prices of the online store include a 24% value added tax. We reserve the right to change the terms and conditions and for a incorrect storage balance. The customer has to read the terms of delivery before placing an order. The customer is responsible for the validity of the information they give.

Ordering

The customer doesn’t have to register as an user to place an order in the online store. A confirmation e-mail will be sent to the e-mail address given after an order has been placed by the customer. The customer commits to the terms and conditions by making an order. The dispatching costs will automatically be added to the order.

Methods of payment

The reciever of the payment is Checkout Finland Oy and they will forward your payment to the online store. You can pay your order by any Finnish bank account: Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, POP-pankki, Danske Bank, Handelsbanken, S-pankki, Ålandsbanken ja LähiTapiola pankki. You can pay by the following credit cards: Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard and Debit MasterCard. You may also pay by mobile payment. A customer using mobile payment will receive a phone bill with the total of the order and their telephone operator will account the payment to the online store’s Checkout account after it has been paid. Paying by mobile payment is done by calling a payment number. Paying is also possible in Collector, Mash and by installment.

Delivery options and cost

We post orders three times a week: on Monday, Wednesday and Friday. We deliver our parcels by Posti. You will receive a confirmation e-mail with a tracking code for your order. Postage and packaging fees are included in the delivery cost. We reserve the right to pick the lowest price possible for the delivery. You can choose the one that fits you the best from these delivery alternatives:

Collection from Posti

Postage: 5,90€

Collection from your nearest post office. You will recieve a notice of arrival from Posti by text message or written note. It is important that you enter a correct phone number as you are making your order to receive a message.

Posti Parcel Point / Smartpost

Postage: 5,90€

Receiving via your choice of Posti Parcel Point in Finland. You will receive a text message with a locker opening code when your order has been shipped to a Parcel Point of your choice. It is important you enter a correct phone number upon making your order to receive a message. The parcel will be stored in the parcel point for seven days after arrival.

Posti home delivery

Postage: 9,90€

Your parcel will be delivered to your door at a time agreed beforehand. It is important that you enter a correct phone number upon making your order so Posti can contact you about your parcel.

Delivery time

Your orders are usually delivered 1-7 days after the order has been made. When your order has been packed and handed over to be delivered, you will recieve a delivery confirmation by e-mail. If the product you wanted is out of stock, we will contact you promptly. On busy seasons the handling might take longer. Please take note that Posti only holds parcels for 7 days after delivery. If the customer is unable to collect the parcel and it is delivered back to us, we can send it again but the customer will have to pay the postage again.

Return and refund

If you are not pleased with your order, you have the right to cancel your order for 14 days after receiving your parcel. The right for a refund only applies to products that are unworn, unwashed, clean and have their tags on. The right for a refund does not apply to fabrics.

Please not that the customer plays the postage of a return.

The customer has a right to exhange a product for a product of a different size. The customer is allowed to exchange a product for a different sized product once without an additional fee.